Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 17. září 2016

Modrobílý outfit

DSC_0578

Miluji léto, sluníčko a horké počasí a letos jsem si obdobné outfity velmi oblíbila.

Croptopy prostě frčí, vypadají skvěle k čemukoliv s vyšším pasem a pokud jste majitelkou pěkného bříška, pak zde nejsou žádné limity. 

Jediným problémem tohoto outfitu byly nakonec překvapivě šortky. Mají skvělý střih, ale díky absenci elastanu se úplně nepřizpůsobí postavě a mají tendenci se posouvat směrem nahoru, což do města (a vlastně kamkoliv jinam) není úplně ideální. 

Tenhle malý zádrhel jsem vyřešila vzdušným kardiganem, který v ten moment určil barevné směřování celého outfitu. O sandálcích na nízkém podpatku jsem měla jasno ihned, ale pokud něco nemám ráda, je to barevné ladění bot a kabelky. Přijde mi to nemoderní a nudné, což ale neznamená, že se k tomuto kombinování občas neuchýlím i já sama. 

Modrá Coccinelle b14 se zlatým kovem se k tomuto outfitu ze všech mých tašek prostě hodí nejlépe, jak stylem, velikostí i barvou, nebylo tedy jednoduše co řešit. 

Tak co vy na to?

DSC_0613
DSC_0599
croptop: Forever 21 / šortky, sandále:Primark / kardigan: BeChick.com
kabelka: Coccinelle b14 / šperky: Just Cavalli

DSC_0620
DSC_0615
DSC_0588
DSC_0639
DSC_0635
DSC_0579
DSC_0630
DSC_0582
DSC_0617

1 komentář:

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika